GARDEROBRENSNING

Och en jäkla massa gammal skit kan man hitta! Men nu är det lite rensat o slängt iaf, mycket bra mycket bra.
Mycket mer än så har jag inte hunnit..Haha, eller jo. Alltså jag degade lite också. Och surade över att strömmen var borta imorse! Det blev strömavbrot kl 01.30 inatt (hela huset blev totalt kolsvart när jag satt uppe o degade!) och när jag vaknade vid halv 10 så kunde jag fortfarande inte ladda varken mobil eller data. Inte så kuuuul!

Jobbat har jag också gjort, mellan 15-18. Sagt upp mig idag också, känns skönt o ha det gjort...Så jag gör mitt sista jobbpass nästa onsdag! Nu ska jag bara jobba fredag 16-21.15, lördag 9-14, söndag 12-21.15, måndag 16-20 och onsdag 16-20. Fem ynka arbetspass på ica kvar! Nästan lite sorgligt faktiskt.

Imorrn är jag ledig! Ska fortsätta med lite städning, och förhoppningsvis är det sol så att man kan steka lite också.. Sen blir det ridning av R och W, och därpå tänkte jag försöka hinna umgås lite med Sofie om hon kunde svara i sin lilla telefon! Ladda inför LÖRDAG och återträff med klassen ska jag också göra, mohaha!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0