Dan efter dan

Hade en supermysig julafton igår med bästaste Loviseholmarna! :) Åt god mat, kollade på Kalle Anka, öppnade julisar och hade det allmänt mys!
Idag har vi fått "dubbelmockat" och därefter torvat alla stallen, tog sin lilla tid men skönt att ha det gjort! :) Det blev sen lunch och direkt efter det dax för em-fodring. Jag fick hjälp av Daisy som kommit hem från utlandet, och Elin började lina småhingstarna på lägdan. När jag var klar följde jag med Elin bort en vända med Eljest, dom tycker det är så himla roligt att springa av sig där ute i snön! :)
Sedan joggade jag W, har börjat sätta henne i lite mer arbete under kortare stunder nu, finns en del att slipa på helt klart :) Hon var annars ganska lugn idag, skönt!
Avslutade dagen med att jogga finaste Kungen lite, lite helglyx sådär! ;)

Nu sitter vi däckade i soffan, Elin testar sin julklapp, en epilator, och ser väl sådär halvnöjd ut av känslan... Resultatet blir troligen desto bättre! ;) Vi andra tittar på TV och spelar mitt PS3-spel som jag fick av Elin igår, helt galet roligt!!
Morgondagen ser fin ut på förhand, hoppas det håller i sig..!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0