Formsvacka

Kommit fram till att jag helt enkelt är i en liten formsvacka för tillfället. Jag hostar halva dygnets tid, sover i och med det alldeles för lite på nätterna, och rider sedan för dåligt på dagarna.. Men någonstans långt inne så tror jag ändå att det är nyttigt att vara så dålig som jag är för tillfället, tänk så bra det kommer kännas när det kommer ett "flow" och allt bara stämmer igen :)
Idag har vi haft en väldigt avsutten dag, visningar mitt på dagen på fyra hästar som gick finemang och innan det blev det mest lite allmänt fixande o trixande för att få allt i ordning. Haft galet roligt i alla fall, jag har aldrig påstått att någon av oss här ute är normala.. ;)
Har nu på kvällen tränat med Eljest och Sputnik för Elin, det krävdes ett par timmar i sadeln innan det började likna nåt, men avslutade med bra känsla. Fint de, nu får det gärna fortsätta så - Tack! Skämt åsido, men jag behöver nog en liten "wake up" för att tänka till ibland.

Nu får det vara nog för idag, jag måste försöka sova nga timmar så att jag är pigg och rask imorrn!
Natti! =)  



Kommentarer
Postat av: måsse

du är bäst linn

2010-11-24 @ 23:34:29
Postat av: jessica

hejja linn och krya pa dej! :)

2010-11-25 @ 21:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0