Galet motiverad!

Har varit så sjukt motiverad idag! Galet härlig känsla, och ännu bättre när resultatet av all motivation är bra! Jag och Moa har varit själva i stallet, men ändå hunnit med en himla massa.
I förmiddags började jag med att trimma 7-åriga Dockan lite. Hon var galet laddad, tokfian! :) Därefter trimmade jag Sputnik, Sammi och Eljest lite. Fina alla tre :)
Plötsligt var klockan 13, hög tid för lunch. Efter lunch trimmade jag Starlight lite, också han var super idag! :) 
Sedan joggade jag lite på självaste Kungen, som var väldigt, väldigt nöjd över att få röra lite på sig. Fina hästen!

Efter att vi hade fodrat eftermiddag och fixat klart i stallet så tog jag en kortare paus för att fika lite innan jag gick ut igen för att ta dom sista hästarna :) Började med att skritta W lite i ridhuset.. Hon har nog inte satt sin fot där på tre månader, och blev mer vild än tam stundtals.. Helt klart läge att inta försvarsposition om jag ska överleva fler ridhusförsök, för att inte tala om när hon någon gång i framtiden ska ridas igång.. Herre jösses! Jag var väldigt nära att landa på marken ett par gånger, spännande! Sedan linade jag Greta lite, och avslutade med att trimma Galax. Kärlek på honom!



Saknar..<3


Nu är jag lite trött, dax att sova!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så himla fin hon är våran W! jag längar oxå jättemycket... NU ser vi framåt mot 2011!

kram

2010-11-12 @ 13:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0