Ridvila

Har haft lite ridvila idag, bara suttit på en enda häst på hela dagen! :) Ganska skönt att vila kroppen lite, den behöver också återhämta sig ibland.. Tro det eller ej! ;) Tog lång tid i stallet redan imorse. Med tanke på att det låg minst 2dm blötsnö på marken, Moa fick åka hem och dejta sin hovslagare vid 9, Elin fick skotta i flera timmar och jag trampade upp vägen till gödselstacken så tog det hela lite tid. Men med lite tid och tålamod så löser sig allt, och in kom vi för en sen frukost vid 11-tiden.
Därefter hoppade Elin ett par hästar och jag linade småpojkarna som fick ta det lite lugnt efter välbehövlig massage igår :)

Sen lunch blev sen eftermiddag, det hanns inte med alltför mycket innan Elins träningar började kl 17. Nu på kvällen har jag hoppat 9-åriga Babette på en av Elins lektioner, som vanligt galet nyttigt för mig att rida på ngn av de äldre - Och det är roligt också! :)

Nu ska jag ladda inför morgondagen. Det blir full rulle hela dan, kanonkul!
Avslutar med en bild på Elin, som på vägen in idag gjorde världens vurpa... Galet roligt!!


Natti!

Kommentarer
Postat av: james

hihi vilken klumpidumps =P

2010-11-27 @ 00:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0