Kort update!

Sov ända till 8 imorse, skönt! Sedan har dan som vanligt rullat på, jag höll på att ta ett snabbt självmord på tävlingen i Linköping när jag av någon anledning fullkomligt hamnade ur balans i en landning, fick världens knock av Larven så att skärmen på hjälmen lossnade + att min vänstra ansiktshalva fick sig en trevlig smäll, men som tur var så gick både jag och hjälmen att reparera igen :) Skämt åsido, ingen fara alls med mig, och det var i det stora hela en rätt trevlig runda innan jag klantade till det totalt. Nya tag imorrn!

När vi kom hem igen så blev jag väl bokstavligen upptvingad på Mallans B-ponny, helt galet roligt var det trots att jag var lite lätt skeptisk innan ;) Kommer film på det så småningom, ni får nöja er med en bild från dagen sålänge!

Yey, ponnyryttare på nytt!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du ser knappt ens stor ut på ponnyn ju! :P Gillar din blogg, btw =)

2010-11-07 @ 22:43:46
URL: http://uptowngirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0