Borta bra men hemma bäst

Jag måste få vara lite klyschig idag, även om det har varit sjukt roligt nere i Flyinge så är det sååååå skönt att vara hemma i vardagen igen! Har verkligen inte orkat hålla igång bloggen under veckan vi varit borta, det har varit långa dagar med mycket spring :)
Sammanfattat så kan man väl i alla fall säga att det varit en kanonvecka, hästarna har gått fantastiskt bra med lite extra plus för helsyskonen Daisy och Digital! Daisy kom 4a i 4-årsfinalen efter två riktigt bra rundor, och Digital kom 9a i BT efter att ha varit galet fin hela veckan! Ett jättegrattis både till Elin och till Maria Larsson som är uppfödare till dessa två stjärnor! :)
Utöver detta har jag hunnit träffa underbara klasskompisar, helt galet vad jag har saknat alla - Och ännu galnare hur roligt det var att ses igen! Ny återträff snarast.

Hem kom vi igårkväll, och idag har jag laddat om med att först skotta lösdrifter hela förmiddagen med Elin, Sara och Bella, och sedan motionerat pigga, och till viss del lite vilda, 3-årshingstar :)
Kan avslöja att jag faktiskt har ridit barbacka idag på W också (!!), har aldrig hänt men hon var snäll som tur var ;) Hade varit lite dumt att trilla av för en sån sak.......

Nu måste jag sova! Är galet trött :)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vi var där i söndags, hade tänkt messa dig men misstänkte att ni hade fullt upp med hästar o packning inför hemfärd... =/ Men vi får fler tillfälle att ses! =)

2010-10-26 @ 09:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0