fjärde oktober

Jag är kortfattat en väldigt självkritisk människa, på gott och ont.. Är definitivt inte sen att inse mina misstag, men trots att jag varje minut och sekund försöker att bara göra rätt så blir det ändå gång på gång fel. Vägrar acceptera att saker faktiskt blir fel ibland, and that´s it. Allt det här är så sjukt påfrestande, det tar på mig hela tiden att vända och vrida på allt jag gör och har gjort. Vad blev rätt, vad blev fel. Det som blev fel ska ältas minst i flera timmar och för det mesta i flera dagar innan jag eventuellt kan gå vidare och acceptera läget. I hate it! Önskar ofta att jag vore en sån enkel människa som tog allt med en klackspark och gick vidare...

Jag borde vara världens lyckligaste människa, jag har världens bästa jobb där jag rider och har hand om så extremt fina hästar så att det är helt galet, jag har världens bästa mamma som stöttar mig i alla lägen, jag har världens finaste vänner som alltid finns där när man behöver dom. Utöver detta har jag en helt fantastisk häst som troligtvis är det finaste jag kommer att äga i mina dagar och jag har en förhoppningsvis grym påläggskalv för framtiden. Jag är oftast världens lyckligaste människa. Även om det kanske inte låter så idag. Men även världens lyckligaste människa har sina dippar.
Jag saknar att ha W igång. Världens finaste häst, kommer inte hon tillbaka till tävlingsbanorna och får visa vad hon går för så vet jag inte vad jag gör. Dör troligen. Utan W är jag inte värd ett endaste öre.

Idag har jag ridit sju hästar. Dom har gått bra allihopa.Småhingstarna är stjärnor och Galax är fortsatt galet rolig att jobba med! :) Åhh vad jag gillar honom! Ska fixa en bild på oss nån dag, det är grejt.
Nu är det dax för mig att skärpa till mig lite. Jag har alla möjligheter att bli bättre, dax att ta chansen!


Världens i särklass finaste prinsessa. <3

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emon

Linnsi du är bäääääääääst! Det finns bara en som dig, som vi brukar säga.

2010-10-05 @ 03:24:59
Postat av: emon

du är bäst linnsi! det finns bara en som dig, som vi brukar säga.

2010-10-05 @ 03:25:54
Postat av: Persson

Linn du är grym glöm aldrig det!!! saknar dig!! <3

2010-10-05 @ 08:29:56
Postat av: din största supporter

Linn du så oehört duktig och ambitiös och jag är så himla stolt över dig! nu kämpar vi på över vintern och så ser vi fram emot att få åka på tävling tillsammans med varandra och med finaste W till våren! kram kra,

2010-10-11 @ 08:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0