Framtidshopp och framtidstro

Ibland när det går lite extra tungt så känns det lite extra skönt när det händer saker i vardagen som gör att man ser ljuset i tunneln. Idag har jag och mamma hämtat mitt framtidshopp hos sin uppfödare i Falköping. Det känns galet bra, och även om det är flera år tills det kommer visa sig om jag har rätt magkänsla, så tror jag inte att jag kommer bli besviken... Att han dessutom visat oss lite konster genom att hoppa över en stock i hagen gång på gång, på ett sätt som såg mycket lovande ut är väl bara en bonus för framtiden ;)
Han kommer att gå med 5st ettårshingstar som han släpptes rakt in till idag.. Dom är snälla med honom, och som pausunderhållning i letandet efter mamma så började han bossa runt bland dom dubbelt så stora kompisarna.. Att det är en riktig tuffing råder det inga tvivel om.


Nu ska jag sova, imorrn ska bästa Karin vara här o hjälpa till, det kommer bli bäst!
Natti!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Vet du, tiden kommer gå så himla fort! Jag tyckte det inte var så länge sen Våfflan vinglade omkring i hagen här ute. Nu rider jag honom! =o Var tog dessa åren vägen?!

2010-10-30 @ 23:31:07
Postat av: emon

måsse e allt bra fin han!

2010-10-31 @ 00:06:27
Postat av: Kristin

Ni kommer bli grymma ihop! Han kommer få så bra träning att han inte kan bli annat än grym (vilket han troligtvis redan är dock :P)

2010-11-01 @ 09:48:42
URL: http://kristinxandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0