Genrep och löshoppning!

Har varit i Västerås med Elin och dom sex hästarna som ska till Flyinge hela dagen. Dom har tränat bra allihopa, ser klart bra ut inför nästa vecka om ni frågar mig! :) Vi åkte hemifrån vid 8 imorse och kom iväg från Västerås framåt 15-tiden, behöver jag säga att jag både var rejält hungrig och ganska trött?! Men efter påfyllning av föda och en kort powernap i lastbilen så var jag som ny när vi rullade in hemma igen. Tack och lov så hade tjejerna och Kalle jobbat på som tusan hela dagen hemma vilket resulterade i att allt var klart, så jag fick hjälp att fixa iordning hästarna som varit med och tränat för att sedan direkt skritta ut en sväng på W.

Under tiden som vi fixat klart det allra sista i stallet så hade Elin kört igång med kvällens löshoppning. Ett gäng hästar utifrån har löshoppat under nga timmar, och vi hann med ett par av våra också :)

Nu är jag ganska trött måste jag erkänna, det lutar åt att sova snart helt klart. Imorrn verkar bli en ganska fullspäckad dag med bl.a. visningar och veterinärbesök.
Avslutar med en bild på bästisarna.. :)


Daisy är nog den enda person som W myser frivilligt med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0