I´m back home

Tillbaka hemma efter en grymt rolig tävlingshelg i Lidköping! Avslutade meetinget med lite blandade resultat, Larven gjorde sig troligen nåt på framhoppningen där hon hoppade fenomenalt, men inte alls ville inne på banan sen. Klippan Rousseau gjorde sitt jobb även idag, jag gjorde dock ett par missar och fick med mig två bommar på vägen, kändes annars helt ok :)

Måste säga att det varit oerhört väl anordnade tävlingar i helgen! En eloge till Lidköping för det! :) Jag och Mallan har haft det galet roligt dessutom, och att hästarna gått bra trots lite stolpe ut har inte gjort saken sämre.
Det enda som saknas är den allra finaste... Gud vad jag saknar att ha med W på tävlingarna!

Din dröm, min verklighet. <3

Kommentarer
Postat av: Fia

Är hon dålig? =/

2010-10-10 @ 22:55:34
Postat av: malin

sjukt kul har vi verkligen haft!!!!!!!



snart är W igång igen, det är jag säker på!

2010-10-11 @ 12:19:22
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0