Kort blogg

Blir en kortis idag, är skapligt trött efter 15 timmar i stallet idag :) Igår trimmade jag Eljest, Sammi, Larven och Galax. Alla kändes superfina! Galax börjar bli lite styrbar även i galopp nu, och igår kunde vi vända snett igenom och byta galopp - Duktig kille! :)

Idag vet jag knappt vad jag har gjort och inte gjort. Trots att jag var uppe vid sju precis som vanligt, så vaknade jag inte riktigt till föränn framåt nio, och då hade jag bara hunnit mocka 6 boxar, fyllt vatten till lika många, sopat och krattat lite... Detta på samma tid som jag normalt sett gör nästan dubbelt så mycket.. Grattis till mig helt enkelt, bra början på dan!
Hann sedan med att longera Conquest som var superduktig, och även skritta ut en väldigt glad W plus trimma lite på Jaloubet innan lunch. Den sistnämna kändes även han riktigt fin :) Om någon av er läsare söker en riktigt bra 4-åring så har ni en där, som dessutom säljes väldigt förmånligt just nu!

Efter lunch dök bästa Mallan upp tillsammans med Kristin, tyvärr hann jag inte vara så jättesocial idag men det får vi ta igen vid ett senare tillfälle :) Malin tog med Larven hem nu över Breedersveckan, hon kommer tillbaka ett par veckor sedan. Efter att jag kikat när Malin känt lite på Larven så red jag 4-åriga Beasley. Länge sedan jag satt på honom nu, så det var såklart stor skillnad! Också det är en häst med enorma kvalitéer, blir roligt att se hur han utvecklas :)
Hela eftermiddagen och kvällen har jag fixat i stallet och sedan har vi haft kunder här. Kom in strax innan 22 :)

Sådär ja, nu blev det en del skrivet idag ändå. Imorrn åker vi en sväng till Västerås igen, update kommer!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0