Redo!

Nu är jag nästintill helt redo för en Skånetripp! Sov enda till 8 imorse, sen packade jag klart nästan alla mina grejer som ska med söderut i veckan. Resten av dagen har bestått av packning av alla hästarnas saker. Det gick riktigt smidigt i och med att vi var nga stycken, kalas! Hann till och med skritta W en sväng på eftermiddan, kände mig ganska hurtig i bara nga plusgrader, regn och blåst...:)

Kom in vid 20-tiden, har hunnit bada ett par hästar och fixat lite annat. Nu ska jag snart duscha och packa det sista, för att sedan sova nga timmar igen.
Imorrn bitti bär det av, vi har sex hästar med och det ser klart spännande ut!! :) Blir grymt med ett återbesök i Flyinge, den tiden var en av de roligaste perioderna i mitt liv och den kommer aldrig tillbaka.. Extra kul att nästan alla ifrån klassen ska ner, galet bra!! =)

Galet dåligt är att inte finaste prinsessan ska vara med i år. Har nog inte riktigt förstått att hon inte ska vara med där nere i år..

Finaste W under Breeders 2009

Vi ses i Flyinge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja som sagt, jag skulle så himla gärna vilja vara med där nere.... men, men det får bli när det är dax för nästa stjärna att visa upp sig! Sen håller jag med om att man inte riktigt har fattat att inte W ska med.... det är jättejättetråkigt. MEN vi får se framemot nästa säsong! stor kram till dig och hälsa hela Flyinge gänget från mig!

2010-10-19 @ 13:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0