Världens bästa småpojkar!

Jag har haft en förbannat fin dag! I förmiddags red jag först ut en sväng med Alex, Sara och dom nya praktikanterna Madde och Mathilda :) Sedan red jag Galax, han var lika duktig som vanligt, pärlan! :)
Efter lunch hoppade jag 3-årshingstarna Sammi, Starlight och Eljest. Dom hoppade bana idag, och var såååå duktiga! 9 hinder med flera relaterade avstånd, grind, vattenmatta m.m. Det är galet vad fina dom är, jag sitter troligen och ser hur löjlig och nöjd ut som helst mest hela tiden! :) Kärlek!

Nu är jag en aningens trött, Eljest gick med på en av Elins lektioner mellan 18-19, och när jag borstat på honom och fixat klart med lite annat i stallet så var klockan över 20, och så var den här dagen också slut!
Nu måste jag sova om jag ska vara pigg och alert imorrn!
Natti! =) 


Saknad kille.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0