Västeråsbesök

Jag och Elin gjorde stallet på rekordtid imorse. Inte illa pinkat, men man vågar ju inte annat än att vara snabb när Elin sätter fart! Var klara vid 8, in och käkade lite och sen vidare till Västerås där vi tillbringat större delen av dagen. :) Alla hästar har hoppat fint, jag har sprungit ganska fint emellan lastbil och ridhus, och Elin har pilotat väldigt bra som vanligt. Ganska många plus där!

Väl hemma gav jag mig ut i mörkret på en glad W. Med täckbyxor, vinterjacka och tjocka vantar så var det riktigt mysigt! :)
Galet trött försökte jag sedan hjälpa Elin som ambitiöst ställt sig och klippt lite hästar medan jag var borta. Troligen var jag mestadels ivägen och huvudet tänkte på alltför mycket annat, sån är jag.... Det är inte lätt att vara perfekt helt enkelt. In kom vi vid 21 iaf, framsteg från igår helt klart ;D

Imorgon ska jag ta en liten sovmorgon. För en gångs skull känns det lite behövligt, och jag försökte faktiskt inte slippa... :) Resten av dagen kommer garanterat gå till packning, på tisdag bär det av! :)
Natti

Kommentarer
Postat av: Kristin

Du är så duktig, Linn! <3

2010-10-18 @ 00:07:04
URL: http://kristinxandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0