Vi skrittar vidare.....

W är fortfarande inte fräsch. Jag vet inte vad jag ska tro längre, men inte tusan känns det positivt i alla fall.. Har känt mig rätt motiverad på sistone, och hade en rätt bra känsla inför kollen igår, men den här gången hade jag totalt fel. Är egentligen inte förvånad, men det känns ändå surt, tråkigt och lite oroande....
Finaste hästen..

Sammi var, precis som jag trodde, helt grym igår :) Idag har Galax jobbat kalasfint, han börjar verkligen bli starkare nu! Har hunnit med Conquest en sväng också, har än så länge varit själv när jag jobbat med honom, han är stencool och bryr sig inte om nånting.. Jag klänger o hänger så gott det går, nu behöver jag bara en lyftkran för att komma upp ;)
Min mamma har kommit ner för att hälsa på mig idag också, superkul o träffa henne lite igen, det var länge sen nu. Imorgon åker vi en sväng ToR till Falköping, ska bli superspännande..!

Natti


<3

Kommentarer
Postat av: Jane

Hej tjejen.



Vad trist att W inte är som hon ska. Hoppas på snabba mirakel för er skull å det snaraste!!

Var håller du hus nu för tiden?



Kram

2010-10-29 @ 22:47:04
URL: http://www.janemartensson.wordpress.com
Postat av: Ingela

Usch så trist Linn... Jag håller alla tummar jag kan för att hon snart är bättre! <3

2010-10-30 @ 20:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0