artonde september

Blir en kortisblogg idag, endast för Feffes skull.. ;) Har inte hänt något speciellt alls i veckan, vi har jobbat på som vanligt och hästarna har gått bra. Jag fick hålla ordentligt i manen några gånger i onsdags när 3-årshingstana som vilat en dryg vecka skulle ridas igen, dom var oerhört motiverade och fulla av energi! :)

Igår och idag har vi varit på tävling i Karlstad. Jag har startat Malins fina "Larven" i 120 båda dagarna. Igår var hon felfri trots nga missar från min sida, och idag gjorde vi världens störtdykning efter att hon helt enkelt missbedömt avståndet till första hindret, hoppade av flera meter för tidigt och sedan dök rakt ner bland bommarna... Så kan det gå, ingenting jag klandrar varken hästen eller mig själv för, sånt som händer helt enkelt även om det faktiskt (peppar peppar!) aldrig har hänt mig innan.
Bästa Elin och finaste Digital var idag felfria i båda sina klasser och är nu färdig för Breeders, helt grymma! :D Även Rousseau var riktigt fin och hoppade runt 145 med bara ett skitnedslag. :)

Imorrn stannar vi hemma från lervällingen, jag ska försöka mig på en lite mer utförlig blogg och kanske lite bilder eller så! :)
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Skönt att det inte hände nåt! =) Digital ser himla fin ut!

2010-09-19 @ 08:43:59
Postat av: Jennifer

:')

2010-09-19 @ 09:47:17
Postat av: malin

Kärlek till dig som rider min fina Larv så fantastiskt bra! Du anar inte hur mycket jag skryter om er här hemma:P tror inte det är nån som undgått mig och mitt skryt, hahaha!

2010-09-20 @ 09:02:24
URL: http://mallizzp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0