elfte september

Kan man trivas FÖR bra på jobbet?! Jag åkte igår eftermiddag hemåt för att ha nga dagars semester, hade dock efter bara ett par timmar på tåget redan abstinens och längtade tillbaka.... Det blir helt klart några tuffa dagar här hemma innan jag får åka tillbaka till dom bästa igen.

Har i alla fall varit en rätt så händelserik vecka. I tisdags kom bästaste Mallan med sin fina 6-åring Lady Arven (e. Cardento-Robin Z) som ska stå hos mig ett tag. Har hunnit rida den nga gånger och hoppade den lite i förrgår, verkligen en superfin liten häst!! :) Blir klart spännade framöver.
I onsdags fick jag låna Elins fina Rousseau och träna för Arnold på. Det är såklart lite lyx att sitta på en så rutinerad häst som kan allt, han tog hand om mig som den gentleman han är och allt gick bra :)

Wepzan har jag joggat ett par dagar, och hon känns oförskämt fräsch o fin! Ingen kan vara gladare än mig för det, jag är ingenting utan W...  

Breeders -09

Nu ska jag försöka överleva tills på tisdag morgon när tåget går söderut med sikte på Örebro igen.
Ska fylla dagarna med shoppning, hästtävlingar och lite annat smått o gott!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hej tjejen!

Gu vad roligt att du bloggar!

Antar att du jobbar hos Elin Uppling efter att ha läst lite.. ;)

Och du verkar trivas toppen! :)

Kör ni så att du är anställd hos henne eller har du liksom att du kör eget fast på samma anläggning?



Trist att du blitt av med fuxen men ändå bra att rät person dök upp. Ibland går d aströgt och ibland säger det bara TJOFF ;)



Jag är uppe i sthlm och jobbar med våra 2,5-åringar (2 st) så nu har de travat uppsuttet i båda varven med mig på ryggen -stolt! :)

Den 16e september tar jag bilen och färdas ner till Holland där jag har fått jobb.



Ha d bra! Kramar /Ylva (från hippologen..)

2010-09-11 @ 22:15:06
URL: http://ylva87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0