femte september

Idag har Fuxen åkt till sitt nya hem. Lite tråkigt känns det såklart eftersom att det är en häst som jag tycker oerhört mycket om, men sånt är livet. Om knappt två månader kommer den framtida världsstjärnan att inta Loviseholm, något jag ser fram emot otroligt mycket! :)

Idag har jag varit ensam på gården när de andra åkte till Kumla på tävling med fyra hästar. Efter att Fuxen hade åkt i förmiddags så har jag pysslat på med allt möjligt i stallet under dagen. Trodde att jag skulle hinna göra klart allt innan eftermiddagsfodringen men var än en gång lite väl tidsoptimistisk. :) Jag och Wepzan har varit ute på skogspromenad idag efter två veckors helvila. Hon var väldigt pigg och glad, och kändes betydligt fräschare i kroppen än innan vilan. Nu är det bara att hoppas att den känslan stämmer..

<3


Imorgon börjar ännu en ny vecka, full av nya roliga händelser! Bl.a. så planerar jag en kortare hemvisit i Sundsvall i slutet på veckan om det hinns med i planeringen.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0