sjätte augusti

Har varit en helt galen dag. Det har skrattats, brottats, skrämts och såklart ridits o fixats i stallet. I förmiddags drog vi först ut fem stycken på en urmysig skrittrunda i solen.
Därefter tog jag och självaste Kungen av Loviseholm en ännu mysigare runda ut i djungeln här i Örebro! :)

Finaste Kungen var vad jag skulle säga, "fett nöjd", efter våran mysrunda!

Efter lunch trimmade jag Starlight lite, han skötte sig kanonbra och kändes fin. Dom andra råttorna i råttfamiljen här på Loviseholm fotade lite hästar, och Louise som praktiserar här hade hittat en död orm som hon först skrämt livet ur Elin med, och sen försökte göra detsamma med mig.. Lyckades inte lika bra med mig som med Elin, jag tyckte det såg ut som en leksaksorm och hade ganska roligt med det hela! ;)

Fin liten orm de där!

Alexandra hittade förresten en ny favoritglass på lunchen!

Inga kommentarer på den..!

När dom andra fotade för glatta livet, så lyckades jag ännu en gång att fastna hos ett fuxsto.. När jag är en fattigare så letar jag uppenbarligen snabbt rätt på nya!


Den här gången fastnade jag hos självaste Sweet Northern (f. 07 e. Stakkato-Embassy, äg. Ingrid Ragnarsson) som blev Sveriges högst bedömda hopphäst under årets 3-årstest! Raden 8-9-8-8-10-10 behöver hon inte skämmas över. Dessutom fick hon 49 poäng som dressyrtalang, PUSS på den! ;)

Imorgon är en ny dag!
Godnatt! :)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Fuxston... Mmmm om du vill han nåt att bita i så kom ner en sväng o rid vår Babe lite! XD Hon övar varje dag på att bli rodeoponny! =P

2010-09-07 @ 09:14:06
Postat av: måsse

inte augusti nu va?

2010-09-08 @ 14:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0