tjugoförsta september

Det går bra nu! Har åkt i backen två gånger på tre dagar, ganska begåvat.......... Igår fick en av 3-årshingstarna sjuk sadeltvång precis när jag satt upp, han har aldrig haft sadeltvångskänningar förut så det var ganska otippat. Jag satt kvar en kortare stund innan jag fint fick dimpa ner i backen för att hämta den stackaren i andra änden på ridhuset, han var nog lika förvånad som mig :) Efter den lilla incidenten så kunde vi fortsätta vårt ridpass som gick alldeles utmärkt! Hann med nga hästar till efter det och då satt jag minsann kvar i sadeln. ;)
Lite stel får jag väl erkänna att jag är, hade lite svårt att ta mig fram igårkväll och även i förmiddags men nu börjar det repa sig igen tror jag bestämt! Imorgon ska jag rida igen, punkt slut.


Jag och Larven i regniga Karlstad :)

Kommentarer
Postat av: Ylva

Fin bild pa LArven!!



Kommer inte riktigt ihag vad du svarade men antagligen ngt om hur jag trivs, fick jobbet i Holland osv :)



Jag trivs super! Bara jobnbat 4 dgr an sa lange men kanns riktigt bra, maste bara komma in i rutinerna hehe..

Fick det genom en kompis till Emelie Nilsson som gick i min klass. Kanner till som pa detta stallet genom det jag jobbat pa 3 ggr forut i Holland ;)



Allt bra med dig verkar det som?? ;D

PUSS

2010-09-21 @ 22:30:10
Postat av: Carro

vad har jag missat?!

Vem är larven? :D

2010-09-28 @ 11:15:03
URL: http://silverbern.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0