Sjunde februari

Saknar det jag för en tid sedan hade.. Den tiden när allt bara var positivt, och livet trots motgångar ibland ändå gick förhållandevis lätt. Jag är rädd. Rädd för att förlora mina chanser, mina bästaste bästa vänner och allt som på något sätt betyder nånting.
Det spelar ingen roll hur korkad jag är. Allt som betyder något för mig står lika ostadigt som ett korthus, det är en ganska ny känsla - En känsla som inte bara går att slå bort. Mina tappra försök att gömma känslan misslyckas gång på gång, jag är en svag människa. Jag "skulle må bra av att komma bort lite". Känns inte ett dugg bättre, jag känner mig snarare ännu mer ute på svag is än innan.

Jaja, beräknar landa på Loviseholm vid lunchtid imorrn. Sen ska jag pussa på W, massor.




Kommentarer
Postat av: lina holmbom

Det låter som att någon är på väg in i väggen? Stressat lite för mycket sista året? :/

2011-02-07 @ 22:33:06
URL: http://skrotpilot.blogg.se/
Postat av: malin

hörredu det är helt fantastiskt skrivet, typ värsta poeten, men jag håller med föregående talare om att det kanske är nån som håller på att bränna ut sig? Eller så kanske det är nån som skulle behöva låna mina träningsskivor med mental träning...såååå nyttigt! det är nog tack vare dom som jag typ alltid är ÄCKLIGT positiv!

kram på dig världens bästa Linn!!!!

2011-02-08 @ 10:29:15
URL: http://mallizzp.blogg.se/
Postat av: Ingela

Risken att du ska förlora din vänner tror jag är obefintlig! Att livet känns som ett korthus stämmer ju lite, därför är det viktigt att ha en fast grund att stå på! O det har du om du tänker efter! Du har familj, vänner, jobb, o en fantastisk talang!!! Linn, du kan bli hur bra som helst!

Att nångång tvivla på sig själv o det man har är normalt, men fastna inte där. Titta på dig själv som om du vore nån annan så tror o hoppas jag att du ser samma som vi gör!

Ta det lugnt ett tag utan en massa måsten o försök hitta balans igen tillvaron! Var rädd om dig!

Kramar!

2011-02-09 @ 07:52:32
Postat av: Ma

Lilla gumman, du måste våga tro på dig själv! Du har massor av talang (och det säger ju inte bara jag som är partisk..)Du har mig som stöttar (försöker i alla fall)dig i alla lägen, du har Linus som är en kanonfin bror, du har alla dina vänner (som inte försvinner), Du har alla möjligheter i världen. Se möjligheterna och inte bara problemen.. Det kommer att bli bra. 2011 kommer att bli det bästa året hittills. Tillsammans är vi starka!!! kram på dig

2011-02-09 @ 10:02:00
Postat av: j

Tänk bort hästeriet och alla "måsten" för en kväll/helg istället och följ med dina kompisar ut på äventyr. Det är vad du behöver!

2011-02-12 @ 21:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0