Fina hästar

Hade fullt upp imorse, var själv i stallet fram till efter frukost och med tanke på att det var 20 minusgrader så hade vattnet såklart fruset i alla lösdrifter. Trots att jag var ute ganska exakt kl 7 så hann jag bara fodra, tina lösdriftsvatten i typ 45 minuter (....), släppa ut hästar och sopa innan 9.30, helt sjukt!
Efter frukost har jag dock haft hjälp hela dan, helt grymt :) Har hunnit rida ett litet gäng hästar, i förmiddags trimmade jag Eljest så kändes kalasfin. Sedan linade jag Moas inridningshäst "Hatten" som var pigg och glad :)
Efter lunch började jag med att trimma Querida som blev riktigt fin efter en stund, fina hästen! Hann därefter trimma lite på W som var lite piggelin men fin. Avslutade med att trimma lite lätt på Ian som var piggelin, och fin! :):)
Bra dag helt enkelt! Nu har jag ätit pizza, kvällsfodrat, kollat solsidan och funderar på att gå och sova! Jag kommer nog vara piggast imorgon, Elin och Moa åkte nog från Borås för bara en stund sen.....
Natti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0