Förkylt

Det är lite förkylt här... Jag snorar som värsta snorproduceraren, största problemet är när man ska sova på nätterna. Igår var jag dödligt seg hela dagen, men efter att ha knaprat en hel del olika tabletter hela dagen så är jag faktiskt mycket piggare idag! :)
Har idag bl.a. hjälpt Moa med Hatten som var helt grym idag, joggat Ian som också var grym och sedan hunnit rida ett par hästar till.
Nu har Moa åkt iväg till Lidköping på tävling, jag sitter och snorar i soffan och laddar inför morgondagen :) Ska snart duscha o sova, kanske kika på nån film eller så!
Natti :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hey, har du försvunnit? :)

2011-03-01 @ 19:51:59
URL: http://uptowngirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0