Fredagstime!

Vintern är tillbaka, med besked! Det har snöat och blåst oavbrutet i över ett dygn, vi har säkert fått drygt 3 dm snö!
Igår red jag nga hästar, hoppade bl.a. lite på W som kändes väldigt fin! :) Hjälpte Moa att packa lite inför Borås också, och att få in allt i lastbilen. Ganska spännande med tanke på att det var snorhalt på rampen när vi skulle få upp skåp, höbalar och diverse andra saker. Tur att vi hade Jonas med oss med lite riktig styrka.. Haha!

Idag har jag bara hunnit rida Ian och Morsan, som båda var kalasfina! I förmiddags rastade jag småhingstarna medans Moa, Daisy och Elin packade ihop det sista och hästarna innan dom åkte till Borås.
Nu ska jag snart sova, imorrn blir det full rulle!
Tjingeling! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0