Nystart

Ska försöka starta om igen, är för tillfället alltså i Falsterbo med min käre mor och lillebror på semester. I hate it, inte min grej att ta det lugnt och inte göra nånting alls! Har som mest varit ute och promenerat långa rundor med hundarna och mammsen, suttit i soffan och degat framför datorn och TVn, och sovit på nätterna. I fredags var visserligen mina kusiner här, väldigt trevligt att hinna träffa dem nån gång, det var länge sen sist. Åt god mat och snackade en massa bara. :)

Har fått rapport av bästa Linnea att Wepzan mår alldeles utmärkt iaf, prinsessan! Så galet sugen på att få igång henne i tävlingsskick igen, har verkligen inte tid att sitta här! Helt meningslöst. Fast, jag har kommit fram till att jag är ganska meningslös. För helt ärligt, egentligen har jag verkligen inget syfte och det finns ingenting jag gör som inte någon annan skulle kunna göra så mycket bättre. Varför jag ändå håller på är en gåta som jag inte riktigt har löst ännu.... Tål att tänkas på, bra de.. För då har jag nåt att sysselsätta mig med ett par dagar till.

Såja, nog om ältande för idag. Skulle ju försöka sluta med det och vara lite positiv istället, gick helt klart sådär..
Ikväll blir det iaf Solsidan, Time Out och Wallander. Finkväll alltså.
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: emon

ibland är du verkligen så himla korkad linn. du är verkligen inte meningslös, det finns ju bara en som dig. det har du faktiskt själv sagt.

2011-02-07 @ 02:12:47
Postat av: Nina

Jag håller med föregående! Ibland e du korkad! Du är inte alls värdelös! Både du och Elin måste gå kurs ibland och inse hur himla bra ni egentligen är!!! Ni är ett grymt gäng på Loviseholm! Glöm inte det! Så det så!

2011-02-07 @ 08:09:48
Postat av: Alex

Jag får hålla med de två ovanstående! Du är grym tjejen, men samtidigt vet jag hur du känner dig, då jag var precis samma som du för 1½ år sedan. Låt dom som älskar dig hjälpa dig, hur svårt och läskigt det än är.



Tycker du gör rätt i att åka tillbaka och pussa på W, hon är ju den bästa, precis som hon var när hon var 3 och jag fick leka med henne. Kram

2011-02-07 @ 22:10:56
URL: http://missmarvel1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0