Sakta men säkert

Börjar sakta men säkert hitta motivation igen, känner mig visserligen fortfarande väldigt upp o ner i humöret - Men nu är jag i alla fall tillbaka på Loviseholm där jag trivs som allra bäst. :) Kom fram igår vid 14.30-tiden, hann sedan med att rida fyra hästar, fodra lite och hjälpa Elin med nga hästar. Vi kom in strax innan 23, ett glas oboy, en dusch och sen sängen :)

Idag har vi städat o fixat ridhuset hela förmiddagen, trimmade sedan W lite efter lunch. Hon känns riktigt fin, håller alla tummar jag har, kan tyvärr bara räkna det till två, för att hon får hålla ihop nu! Vore så himla roligt att ha med henne på lite tävlingar i år. :)
Nu på kvällen har jag tränat med B för Arnold. Red som en kratta första timmen på en lite okoncentrerad B, dålig kombo och var ganska nära att börja med frimärkssamling omgående, men tog mig i kragen och avslutade lite bättre iaf. Som den hoppar mellan varven :)

Nu ska jag sova, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0