Tolfte februari

Snart har halva februari gått! Helt galet, bara nga veckor kvar till Bruksprov! Hade hjälp av Jonas i förmiddags med mockning o lite sånt, kalas! Hann med att trimma Eljest och F innan lunch. F var en ny bekantskap för mig, supertrevlig häst!
Lagom till lunchningen kom Malin som är och hjälper oss lite ibland, guld värt! :) Hon och Niklas (Claudias bror) fixade lunchen, så när jag var klar så var vi redo för att gå in och käka.
Efter lunch har jag trimmat lite på Ian och Galax. Jag och Ian har blivit lite kära, han var vild och glad idag, brallade o busade som aldrig förr - positivt! :) Kändes dessutom otroligt fin när han hade lattjat lite, kul!
Även Galax kändes fin, han har ju tagit det lite lugnt ett tag så var pigg och glad!

Stallet var klart vid 17-tiden, jag gick in strax därefter för att hinna åka på ett litet äventyr nu på kvällen, spännande! :)
Imorrn har jag hört att bästa Alex ska komma och hjälpa mig på förmiddan, det blir grymt!
Natti! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0