Återhämtningsdag

Har haft tryckande huvudvärk hela dagen, misstänker att jag sovit nån timme för lite nån natt för mycket.. :) Blir skärpning med att sova tidigt :)
Eftersom att nästan alla hästar hoppade igår så har det varit lite lugnt idag, i förmiddags red vi ut ett gäng hästar i visserligen mestadels sol, men med en allt annat än varm vind ;) Vinterjacka hade suttit fint.
På eftermiddan red vi vars en häst i ridhuset, jag red lite på Fina som fick ta sina första språng under ryttare. Var superduktig och förstod väldigt snabbt vad det gick ut på. :)

Fina tillsammans med Moa och Telles efter dagens pass :)

När vi var klara i stallet så har jag bråkat lite med min dator, haft problem med inloggningen till min bank vilket blir lite besvärligt när man behöver betala räkningar.. Det ordnade upp sig till slut, efter mycket hjälp av nån snäll snubbe på supporten. :)
Sedan har jag varit ute en sväng i stallet och umgåtts med Malin som precis som vanligt varit här och hjälpt oss på onsdagseftermiddagarna. Guld värt! Borstat lite hästar, krattat stallplanen och snackat en massa.
Nu ska jag snart sova, kolla lite mer TV först bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0