Har nog världens finaste hästar! :)

Är så himla glad över mina fina hästar! Wepzan känns fortsatt fräsch och väldigt glad. Har fått ta det lite lugnt nu i veckan men ska trimma på lite nu igen tänkte jag inför Västervik. :)
Har nu också bestämt mig för att inte visa Fina på 3-årstestet. Trimmar på henne ett tag till istället, och sätter nästa mål på 4-årschampionat nästa år istället! Red lite på henne idag, var ett tag sen sist nu men hon var riktigt grym! :) Är lite busig i början men gör absolut inga stora grejer, även om hon är en liten bitch så är hon oerhört ambitiös och känslig, jag tror att hon kommer bli en perfekt tävlingshäst! :) Idag har hon travat över nga travbommar, galopperat över en bom på volt och bytt galopp åt båda håll - Gör allt så lätt och är så klok!
Jösses vad mycket fjäsk det blev över finaste hästarna idag då.. Men det var ett tag sen sist ;)

Blivande stjärnan!


Finaste W kommer aldrig bli så fotovänlig.. Tur att hon har andra sidor som är betydligt bättre! :)

För övrigt så har jag varit lite halvensam på gården sedan i torsdags. Resten av gänget är på tävling i Drammen, har gjort väldigt fina resultat med kanske framförallt Daisys vinst idag på sin fina ponny Olivia, helt galet bra!! :)
Jag har haft superhjälp av Hannah ett par förmiddagar, Malin en eftermiddag och Alicia hela dagen både igår och idag, puss på er! Guld värt :) Hästarna känns fina, om jag ska nämna några så har framförallt Sammi och Querida känts galet bra båda två! :)

Nu ska jag snart sova, ska försöka bättra mig med bloggandet än en gång... 
Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0