Idag är ingen vanlig dag för idag är Sammis hemkomstdag!

Hurra Hurra Hurra!!! :) :) Ingen är gladare än jag, finaste hästen! <3 Nu väntar en lång konvalecenttid, med massa mys och pyssel. :)


<3


För övrigt så har W idag haft ett proffs i sadeln, Elin har ridit henne åt mig - Taaack!! :) Supernyttigt!
Avslutar med nga bilder som jag tog häromdagen :)

Sture myser i hagen


Nyaste fölet, "Northern Surprise", sto e. Kannan-Stakkato-Embassy I-Calypso II, mamma är fina Sweet Northern som hoppade 10-10 förra året som 3-åring :) Ägare Ingrid Ragnarsson.



Min nyaste bästis, sto e. Diamant de Semilly-Montender-For Pleasure-Calypso II-Pilot :)

Nu ska jag snart sova, är så sjukt trött!
Natti :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är inga dåliga stammar ni har på hästarna där inte! Det jag tycker är intressant är att många av "korsningarna" ni har, har vi här också. Måste vara vinnande koncept ;)

2011-05-23 @ 23:07:35
URL: http://uptowngirl.blogg.se/
Postat av: Kääärin

Älska att tax-bebis har älgmule. AAAW!

2011-06-01 @ 14:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0