Mannen i mitt liv

Idag har mannen i mitt liv gjort sin tävlingsdebut. RK Kumla stog som arrangör, klassen var 1m och lilla jag fick äran att sitta i sadeln. Han skötte sig hur som helst galet bra, långt över förväntan :) Bästa Hannah följde med och hjälpte mig, guld värt! Hästen var felfri på hinder, men jag var klantig och red lite dåligt på ett hinder så fick ett "stopp". Han hann helt enkelt inte uppfatta att det stog ett hinder ivägen föränn han nästan var framme. Dåligt av mig, men bra av honom att sedan bara snällt hoppa vidare dom sista hinderna :) Bästaste, finaste hästen!

Det finns inga ord  <3


Finaste hästen och bästa Hänni!


Hjärtat!

Imorrn kommer Mallan, great!
Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0