Norrköping m.m!

Har haft en superrolig helg i Norrköping! I torsdags gick W en 135, kändes superfin men ett ner i fas 2. Kom ändå bland dom 15 bästa och kvalade till finalen. På fredagen gick hon en 140, kändes jättefin enda fram till vattengraven, där tog det tvärstopp. Bestämde mig ändå för att rida finalen, satte på mig ett par sporrar och gick banan till en tämligen stor 140. Hon blev alldeles för het med sporrarna på, men det kändes ändå väldigt enkelt rent ridmässigt fram till vattnet.. Var betydligt närmare att komma över eländet i denna klass men inte tillräckligt.
Är ändå väldigt nöjd efter helgen, Wepzan känns som att hon börjar komma i storform - Så himla kul!

Annars så har Elin dominerat i Norrköping. Chakira har hoppat felfritt i 3 av 3 klasser, sett superfin ut! Stora stjärnan har dock varit Dockan. I torsdagens 145 var hon felfri och kom 6a. I fredagens 150, som var hennes debut, så var hon felfri och kom 2a (!!), och i söndagens final, tillika Norrköping Grand Prix som också det gick i en 150 så var hon dubbelt felfri och kom 2a igen!!!!!!!!!!!!!! Helt galet, hästen är helt sinnessjuk och piloten likaså! :) Dom blev också Best in Show, så sjukt bra att slå så många meriterade ekipage. T.ex. så var vinnaren i GP Viveca Luncdbäck med Canthara som redan har 3 SM-guld.. Lite mer rutin på kontot där mao..

Nu är jag hur som helst hemma igen. Idag har jag pussat massor på Sammi, borstat och pysslat. Har även försökt frisera lite på Sture, mindre enkelt.. Snacka om att den har överskottsenergi! Nu ska han iaf snart igång igen den lilla busen :):)
Hunnit med att åka och kolla på Moas stall också, hur fint som helst!! Blir inte alls avis, jag vill också ha ett eget stall nån gång i framtiden. :)
Nu ska jag sova, avslutar med nga bilder från Norrköping!

SnyggElin och HetsDockan innan prisutdelning


Chakira


Wepzan

Skype är inte så nervös som oss andra...

Kommentarer
Postat av: Ingela

Grattis till er! =) Himla roligt att det går så bra! Skönt att W är tillbaka igen! 140 låter sjukt högt... XD

2011-06-02 @ 09:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0