Trött men nöjd tjej

Jag, Moa och Jonas har haft en ganska så fin dag! Lite mer human temperatur ute igen, har inte blåst och jag har dessutom sluppit huvudvärk! Dagen efter en huvudvärksdag känns alltid väldigt enkel.. :)
I förmiddags joggade jag först Ligist och 43an, båda kändes fina. :) Sedan trimmade jag Sputnik lite, känns bättre och bättre för varje gång nu. :)

Sputnik och jag spanar in fåren under avskrittningen :)

På eftermiddan har jag trimmat Eljest, Querida och Sammi. Dom var fina alla tre! :) Jag är helt klart lite bortskämd med alla fina hästar.. :)
Nu ska jag sova, är supertrött!
Natti :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Såg att du har Ligist hos dig ?

Hur mår han och hur går han ?

Jag tränade och tävlade honom för två år sen och jag bara älskade den hästen. Finns ingen så fin. Saknar honom. Hoppas han sköter sig bra =)



Mvh Hanna

2011-05-10 @ 12:41:12
Postat av: beciell

Nya unika Converse säljes. Sommarens hetaste trend: USA-ränder.. Först till kvarn :) http://beciell.blogg.se/2011/may/saljes-unika-converse-usa-stars-and-stripes.html

2011-05-10 @ 13:27:53
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0