Sjukstuga

Dålig uppdatering igen, jag åkte på en riktigt elak dagissjuka igår natt som började med magsjuka för att sedan övergå till en febertopp som hette duga. Kom bokstavligt talat inte ur sängen på hela dagen trots några försök och levde på lite nyponsoppa. Tog mig samman och hoppa Costa och Sammi på kvällen för Gaby, dom ska ju tävla på söndag så det kändes lite viktigt. Costa var lite spänd och laddad i början men blev bättre och bättre :)
Sammi är så fantastiskt trevlig nu, avspänd och känns väldigt koncentrerad. Han gjorde nog sin bästa träning hittills och flippade inte ur en enda gång med övningar som varit halvt livsfarliga att göra för en månad sen.. :)

Idag är det dressyrträning, jag ska fortsätta att kurera mig och ta det lite halvlugnt..
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0