Nya planer

Det blir nya planer för min fina Finepix VT. Vi testar att betäcka och hoppas det tar sig och att jag får en fin "Finabäbis" nästa år. Blir spännande, nu måste vi bara bestämma vem som ska få äran... :)
Gabyträningen igår gick bra. BB hoppar helt fantastiskt, fina lilla ponny! Även Sammi var lätt grym, och framförallt så börjar det bli mycket enklare att rida honom mellan hinderna.
Idag har jag haft det ganska lugnt, promenixat en sväng med Sammi, fixat lite småsaker och haft kunder på en ponny på kvällen.
Helgen ser desto mer fullspäckad ut, fredag-lördag ska jag på ponnytävling i Bollnäs där dom sista två omgångarna i elitallsvenskan ska avgöras och på söndag är det Sammis tur att tävla igen!

Får avsluta med att tacka bästa Mallan för den nya bloggdesignen! Du är grym, men min blogg är bättre än din.. Snyggare iaf!!! :)

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: madeleine

det blev betydligt mer lättläst :)

2012-05-17 @ 21:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0