Champion of the Youngsters 2013 kan börja

Är nu framme på Grevagården för årets bästa och roligaste tävling, har dessutom med mig bästa mamma och har haft kramkalas modell större med gulligaste Lewis :):)
Är lyckligt lottad med tre fina unghästar till årets tävling. 4-åriga Toreza H, 5-åriga Noble Calippo och min egen 6-åring Stalypso's Son. Kommer alltså få rida många olika banor på nya fina fibersandbanan, ska bli så grymt kul och jag känner mig otroligt motiverad till att bara rida typ så skitbra jag kan för att ge alla kusar en bra erfarenhet från veckan.

Har joggat Toreza och Sammi nu på kvällen på plats. Toreza var lite spänd till en början men kändes fin och slappnade av fort, Sammi däremot var tokladdad och fick rasta sig lite lagom idag, han får trimma en stund imorgonbitti innan tävlingarna drar igång.
Först imorgon har 4-åringarna sitt första kval i en 1m-klass kl 11 och efter det hoppar 6-åringarna sitt första kval i en 120-klass.
5-åringarna gör sitt första kval på torsdag, så dom får vänta en dag till :)

Nu ska jag sova, natti!

Kommentarer
Postat av: Sara Nilsson

Lycka till!!

2013-08-21 @ 09:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0