Lördag

Dagarna ser rätt likadana ut, blir med andra ord extremt tråkig bloggning, sånt ni får leva med. Har trimmat kusar idag också som alla andra dagar, typ det bästa jag vet, även om all träning man gör här hemma är för att nå ett mål på tävlingsbanan så kan jag ganska ofta komma på mig själv med att uppskatta alla "normala" trimdagar mer än själva tävlingsdagarna. Det är otroligt roligt att tävla och uppnå mål för både hästarna och den egna ridningen, men vägen dit med den vardagliga träningen, planeringen och skötseln är minst lika rolig och det är under alla timmar i sadeln hemma som man lär sig ett och annat.
 
Några av hästarna som ska gå youngsters nästa vecka har fått trimhoppa lite över små hinder idag. Bara jobba med rytm och jämnhet, blev rätt bra med alla :)
Nu väntar jag på pizza och sen ska jag sova, upp tidigt och fixa stallet imorgon innan jag åker mot Nykyrka :)
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0