Ny uppladdning inför ny tävlingshelg

Veckan har flutit på ungefär som vanligt, Sammi och Toreza har fått några lugna dagar i skogen och hagen medan dom andra hästarna ridits som vanligt.
Idag har jag bl.a. hoppat alla hästarna som ska tävla i helgen, överlag fina allihopa. Sammi kändes grym när jag väl kom fram till hinder men fick svettas lite innan, brukar vara välbehövligt dom gånger det sker. :)
 
Nu till helgen rider jag Linköping på lördag och Kumla på söndag med ett gäng hästar.
I Linköping hoppar Sammi (6 år), Caresso (5 år) och Calippo (5 år) alla 2st 120-klasser var. På söndag hoppar Skurt (6år) troligen 110 och 120, Maneten (6 år) 120 och 130, och Sammi, Caresso och Calippo vars en 120-klass.
Bra grej helt enkelt, imorgon ska jag rida ett gäng och fixa lite inför helgen :)
Tjingeling!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0