Ny vecka, nya möjligheter

Ännu en vecka snart slut, vart försvinner tiden? Halva augusti har snart sprungit förbi, får ont i magen bara jag tänker på att det snart är höst och att ett nytt kapitel snart måste ta vid.
Varit i Mariestad fredag-lördag och tävlat unghästar. I fredags hoppade Toreza felfritt i 90cm och Lillan gjorde två bra rundor i 95 och 1m. Fick övernatta hos Maria som äger Lillan, mycket trevligt och roligt att få se hennes kommande stjärnor :)
I lördags hoppade Lillan 1m på morgonen och gjorde det så bra att hon slapp andra klassen :) Blev sedan några timmars väntan innan jag red två rundor på nya bekantskapen Noble Diamond (f. 08 e. Empire) som jag red första gången i tisdags. Fantastiskt fin kuse, ger riktigt grym känsla. Hoppade felfritt i 105 och debuterade sedan 110 felfritt :)
 Noble Calippo f. 08 e. Empire-Fortus Hästak
 
 
 
 Idag har jag trimmat mina kusar och Toreza, i övrigt haft det ganska lugnt. Är av någon anledning sjukt trött så det har varit ganska skönt.. :) Fick filmen från finalen i bronsrundan på Sundbyholm med  Sammi av Amanda också, så här har ni den :)
 
Stalypso's Son f. 07 e. Stalypso-Escudo I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0