Trött och lycklig

Tänk att något så litet som att Sammi varit grym hela veckan i Sundbyholm kan göra att hela livet känns fantastiskt. Den hästen betyder verkligen så himla mycket, även om han inte har den största kapaciteten av hästarna jag rider så har han ett förbannat stort hjärta till att hoppa hinderna felfritt, och när jag lyckas hålla honom på rätt spår och ge honom schyssta förutsättningar så gör han verkligen allt han kan för att lyckas. :)
Förutom honom så har dom andra kusarna också varit rätt grymma, Marias 4-åringar e. Caressini L skötte sig otroligt bra i sin tävlingsdebut och gjorde fina rundor, och Skurt hoppade fantastiskt fram till sista halvan av sista klassen när han kom på andra tankar. För en gångs skull är jag dessutom nöjd med min egen ridning överlag hela veckan, gjorde 17 starter och tyckte jag red tillräckligt bra och enligt planen i 15 av dom. Länge sen jag kände mig så säker och beslutsam, det är bevisligen i svackor som man utvecklas. :)
 
Är för övrigt rätt trött efter förra veckans rännande, trots att jag börjat dagarna strax innan 05 och inte kommit i säng före 23.30 så har jag inte hunnit hälften av allt jag velat hinna, det är bara att gilla läget, några timmar måste man sova och nu känns det mest som att jag skulle behöva sova ikapp en timme eller två. :)
Har i alla fall rätt mycket att se fram emot, kanske framförallt Champion of the Youngsters v 34, ska bli ofattbart roligt, mycket för att bästa mamma följer med, så himla mysigt! :)
Imorgon ska jag rida ett gäng, och stifta bekantskap med en ny kuse som jag troligen ska tävla lite framöver, har sett den tidigare med sin ägare, superfin, det blir roligt :)
 
Sammi på Youngsters förra året :)
 
 
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0