Upp och ne

Red några hästar på dan igår, fick sedan skum magvärk som jag får lite återkommande med mer eller mindre jämna mellanrum. Tänkte inte så mycket mer på det och red ett par hästar till. När jag var klar kunde jag dock knappt stå upp och gick hem för att vila lite, trodde att jag skulle dö hela kvällen innan det gick över. Har inte känt mig på topp idag direkt, men inte mått sämre än att jag varit fullt jobbduglig :) Ridit 8 hästar, dom var duktiga även om jag red lite dåligt på några. Bryt ihop och kom igen bara.
 
Längre än såhär blir det inte idag, ska ta igen lite förlorad skönhetssömn och dejta kudden nu. Slänger in en lite rolig film, om karriären som hopphäst uteblir så kanske det finns potential för cirkushäst eller liknande istället ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0