Bra början på veckan

Grym dag, haft hjälp av duktiga tjejerna Alicia och Anna och vi höll planen med råge :) Red ett gäng hästar och när det var klart så hade vi tid över att fixa lite andra nödvändigheter, grymt! Dessutom har vädret varit med oss, vi har lunchat utomhus och ätit årets första jordgubbar, sämre kan man ha det ;)

Nu sitter jag i soffan och slötittar på hockeyn, har äntligen kommit fram till att jag måste ta tag i min trasiga ljumske, tänkte göra ett tappert försök med liniment och stretching ett tag, lär se till att få bukt med det snart om jag ska kunna fortsätta med det här livet ut. Hatar dock känslan av liniment så återstår att se hur länge jag står ut :)



Trötta hundar



Fina myser i hagen



Väldigt gullig häst som kom igår och stannar veckan ut, f. 09 e. Johnson :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0