Apr. 30, 2014

Har haft en ganska produktiv vecka trots att det känns som att jag inte hunnit med hälften av vad jag tänkt. I måndags trimmade jag alla kusar och Wilma fick vara med och svettas på Elins markarbetsträningar. Hon har haft en riktig träningsperiod och det känns som att hon blivit starkare och jämnare på backen. Vi övar vidare, och hon är anmäld till några klasser i Kumla nu till helgen och ska också få följa med till Hammarö nästa helg, tror det blir en nyttig erfarenhet för henne :)

Igår fick jag äntligen fingrarna ur och körde upp för "nya" B96-körkortet. Så skönt att ha det gjort. Ägnade resten av dagen åt att hoppa några fina kusar, vi har verkligen många fina och trevliga småttingar i stallet nu. Avslutade med att träna Daimen för Elin, älskvärd kuse.
Idag har jag ridit några, hoppade Toreza lite som känns jättefin, också hon känns mycket starkare i kroppen :) Har hunnit med lite frisering också, är aldrig så populär hos Ellinor som när hon ser mig med mankam i handen ;)


2-åriga Hälge (e. Twister de la Pomme-Lord Z) hade en egen stil när han solade igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0