Glad, imponerad och tacksam

Min dator har låst sig vilket försvårar bloggandet eftersom det är segt att skriva på mobilen.
Utöver detta går livet bra, har ikväll varit på fantastiska Sundbyholm tillsammans med Lotta och Daisy där jag hoppade fina Corum ett par rundor. Det går inte att få bättre förutsättningar med bra banor, bra underlag och bra hinderpark.
Att dom till detta år även gått steget längre i den omdebatterade framhoppningen genom att göra en väldigt lättförstådd, tydlig och trevlig skylt som alla läskunniga enkelt borde förstå (även om några såklart verkade missat detta stora och väl synliga plakat) höjde bara allt ytterligare ett snäpp. Plötsligt var det inte det minsta problem att vara allt från små ponnyer till stora orutinerade hästar på samma framhoppning och dessutom såg jag inte en enda farlig situation med skrämda hästar osv.




Corum var förresten superfin, så kul! :) Nu ska jag sova, resten av veckan ska hästarna trimma vidare, lite hoppning står på schemat och på söndag blir det en utflykt till Vikbolandet för att agera lite laghoppare.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0