Skitdag

Allt rullar på som vanligt, hoppade Sammi för Arnold igår och av någon anledning så gick min lilla favoritkuse från att hoppa skitdåligt till att hoppa betydligt bättre, eller till och med väldigt bra för att vara honom :) Så kul, nu vet vi hur vi ska träna honom och förhoppningsvis kommer det hjälpa honom en hel del. :) 
 
Vaknade imorse och kände mig som en påse skit, har varit lite för mycket senaste tiden på det privata planet och jag har väl gått och tryckt undan det och blev helt nerklubbad idag istället. Fixade ett ärende med Ellinor på fm och hoppade ett par hästar innan jag gav upp totalt. Nya tag imorgon.  :) 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas solen skiner på dig igen! skickar en STOR STYRKEKRAM!! ma

2014-04-04 @ 12:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0