Älskvärt liv

Det har inte varit svårt att älska livet sista dagarna. Inte för att det är svårt över huvud taget just nu, men förutsättningarna kan inte bli bättre än när vårsolen börjar värma och det är ljust när man kliver upp och snart dessutom när man går in för dagen :)
Alla hästarna har mestadels trimmat ute i solen i veckan, dom verkar lika glada som mig och känns överlag jättefina!
Igår hoppade jag några av mina kusar som lite oplanerat ska tävla i Filipstad på lördag. Som det ser ut nu är det Wilma, Sammi, Toreza, Calippo och troligen Skurt som ska med och lufta sig lite.
 
Idag när jag var klar i stallet har jag påbörjat någon slags sanering av mitt hus, får finbesök imorgon av både Malin och mamma o Peter så kände att det var lägligt. Somnade sedan i soffan och lyckades sova fram till avgångstid till planerad bio ikväll, blev med andra ord kvar hemma eftersom att stallkläderna fortfarande satt på men antar att det är lika bra att jag sover istället :)
 
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0