Mar. 01, 2014

Ägnar dagarna åt ungefär samma sak. Övar, övar och övar lite till, och däremellan tämjer jag nån enstaka gullig 3-åring till att inte tappa sina ryttare. :)
Idag hade Elin massa hjälpredor i stallet så vi passade på att fixa ridhuset på förmiddagen innan vi började rida. Har sedan trimmat ett mindre gäng, alla har varit riktigt bra, så roligt :)
Nu kollar jag sändningen från gbg, inspirerande som alltid. Övervägde att åka med ner och se Elin hoppa 7-årsfinalen imorgon men gör nog mer nytta här hemma även om planen är att inte rida så mycket. Känner mig på något sätt lite otillräcklig för tillfället, ni vet när man gör så gott man kan men det ändå inte riktigt räcker till. Aja, det är väl övergående. :)

Nu ska jag kolla klart på proffsen och sen sova, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0