Så många fina hästar

Är verkligen lyckligt lottad över alla dessa fina hästar. Så lycklig att jag när jag väl kommer in på kvällen så är jag alldeles för trött för att vara minsta social eller uppdatera bloggen, utan somnar ovaggad inom fem minuter ;)
Förutom Sammi och Skurt som gör sin första säsong som "vuxna" hästar så har jag bl.a. Wilma som trots sina 6 år gör sin första tävlingsäsong, Calippo som matchas mot 6-årssäsongen, Toreza som matchas mot 5-årssäsongen och Daimen som matchas mot 4-årssäsong. Utöver detta flertalet fina kusar mellan 3-5 år, så himla roligt :)
 
Wilma hade en lugn vecka efter Kumla men är nu igång igen och tanken är att hon åker med till Lidköping på lördag :) Sammi tränar på som vanligt men väntar med att tävla ett par veckor till.
Nu ska jag sova igen (såklart, man kan ju tro att jag inte gör nåt annat), på återseende!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0