Tjugosjunde mars

Jag hade en jättebra helg på Örebros tävlingar. Toreza hoppade felfritt i båda sina 110-klasser och Skurt var dubbelt felfri i både 110 och 120 på lördagen, superfin!
 
Skurt i 120-klassen
 
Även Calippo gjorde två bra rundor, var felfri i 120 och gjorde 130-debuten på ett enkelt sätt :) Sammi var jättefin på lördagen förutom ett missförstånd på en distans och fick sedan hoppa lagklassen på söndagen med första omgången i div 1 där han var dubbelt felfri, superduperkillen! :)
Loviseholm vinner med Josefine, Emma, Ellinor, jag och lagledare Viktor :)
Avslutade tyvärr helgen på ett tråkigt sätt när bästa farmor gick bort, känns lite overkligt och så himla hemskt men får ännu en gång se tillbaka på alla fina minnen vi haft tillsammans genom åren.
 
Allt har gått i ett denna vecka, ridit hästarna hemma som vanligt och i tisdagskväll hoppade jag ett par hästar för Elin :) Igår var jag klar supertidigt i stallet men såklart passade en kuse på att få lite magknip så blev en lång kväll/natt ändå, var lagom trött imorse men piggnade på mig när solen kom fram :) Tänk vad lite vår kan göra!
Imorgon åker Elin och Ellinor till Lidköping med ett gäng, jag hade planer på att rida ett par kusar i Askersund på söndag men fick inte anmäla så verkar bli tävlingsfritt. Får öva lite på hemmaplan istället. :)
 
Nu ska jag sova lite, natti!

Kommentarer
Postat av: Elin

Riktigt fin runda linnsey!!

2014-03-28 @ 18:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0